BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om stillingen
Som PA for Maria Friis, har du et tæt og fortroligt samarbejde med hende og den øverste ledelse i vores organisation, bl.a. i forhold til opfølgning og styring af opgaver og projekter. Du skal hele tiden være et skridt foran og det skal falde dig naturligt at følge op, på opgaver og deadlines. Der foregår meget sparring og vidensdeling mellem dig og den anden PA, som på trods af at arbejdsområderne ikke er helt ens vil kunne komplimentere hin-anden i opgaverne.
Har du gode samarbejdsevner, kan tænke ud af boksen, arbejde selv-stændigt og udvise både loyalitet og personlig integritet er det måske dig, der matcher stillingen.
Helt konkret vil dine opgaver bestå af planlægning af møder og arrange-menter, koordinering af kalendere, supportere Maria i visitationsprocessen af elever, være skribent på tekster til SOME-kanaler, interne nyhedsbreve og politikker samt hjemmeside og opfølgning på møder, projekter og andre ad hoc-opgaver.
Vi ønsker, at du:
- Har erfaring med PA-arbejdet, sekretariatsopgaver og sagsbehandlingsopgaver og/eller lignende opgaver i en organisation af en vis størrelse.
- Arbejder struktureret og kan have flere opgaver i gang samtidig uden at miste overblik-ket.
- Har gode kommunikative kompetencer - både mundtligt, skriftligt og digitalt.
- Kan være fleksibel i forhold til din arbejdstid.
- Er struktureret, systematisk og løbende har øje for at forbedre arbejdsprocesser.
- Er en erfaren IT-bruger og nemt kan sætte dig ind i nye systemer.
- Er vant til at håndtere fortrolige oplysninger.
- Bidrager til den gode stemning og kan holde hovedet koldt – også når der er travlt.
- Relevant uddannelse, gerne inden for kommunikation eller lignende branchefelt.
- Gerne kendskab til vores branche, ikke et krav men en fordel.
Vi tilbyder:
- Et spændende og dynamisk arbejde i en organisation som er i udvikling.
- En fleksibel hverdag med gode udviklingsmuligheder.
- Stort ansvarsområde.
- En røgfri arbejdsplads.
- Et arbejdsfællesskab hvor vores forskelligheder betragtes som en styrke.
- Mange gode kollegaer, der tror på, at de bedste resultater opnås gennem samarbejde.
Løn og ansættelsesvilkår
Forventet tiltrædelse: Snarrest - stillingen forventes at ophøre pr. 01.06.2025, men med mulighed for forlængelse.
Løn i henhold til organisationens lønpolitik.
Arbejdstiden er 37 t/uge primært i tidsrummet kl. 8.00-16.00.
Gyldigt B-kørekort er en forudsætning.
For yderlige spørgsmål til stillingen kontakt Kristina Arlet på tlf. nr. 61317258
Lyder det som noget for dig?
Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via knappen "Ansøg dette job" og mærk ansøgningen PA.
Du kan læse mere om vores organisation her https://dmo.dk/
Se mere på vores ansøgersite: https://dmo.ofir.com
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3d0c067a)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Den Miljøterapeutiske Organisation, Tornbrinken, 4450 Jyderup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6035826