Fagligt dygtige og engagerede socialpædagoger søges til Søbæk Have

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en dygtig og engageret pædagog?  


Har du lyst til at gøre en forskel i livet for voksne med varigt nedsat fysisk og psykisk funktionsevne?  
Så er dette job lige noget for dig! Vi søger lige nu pædagoger til 2 af Søbæk Haves bo enheder. 

Søbæk Have er et botilbud og aktivitetscenter for voksne udviklingshæmmede borgere under Servicelovens §85/ABL §104 §105 §107 og §108.

Det ene job er i hus 28

Her er der 7 handicapvenlige lejligheder, hvor der lige nu bor 6 borgere med forskellige former for funktionsnedsættelser, som alle har brug for en mellem til stor grad af støtte til alle dagens gøremål, samt en struktur som tilgodeser borgerens selvbestemmelse, sårbarhed, integritet og værdighed. 

To af borgerne sidder i kørestol.  

Vi har pt en ledig lejlighed. Der vil være mulighed for at tage imod en ny borger.

Kvalifikationer

  • Gerne kendskab til arbejdet med multihandicappede 
  • Fokus på udvikling, selvom det er i det små. 
  • Støtte og vejlede borgerne til et meningsfuldt liv 
  • Være initiativrig i forhold til pædagogiske aktiviteter

 

Det andet job er i hus 18C, der huser et solisttilbud, med en borger med autisme.

Her er vi et godt team der arbejder specialiseret inden for området med autismespektrumforstyrrelser. 

Kvalifikationer

  • Uddannet pædagog med relevant erfaring med voksne med autisme.
  • I stand til at arbejde meget struktureret
  • Er god til at observere og aflæse kropssprog
  • Forstår vigtigheden af relationsarbejde
  • Er i stand til at se de store øjeblikke i de små ting
  • Er tålmodig og rolig
  • Er nysgerrig og udforskende
  • Finder glæde i at arbejde 1+1
  • Kan lide at gå i skoven i al slags vejr
  • Gerne kendskab til de pædagogiske metoder TEACCH og LA2

 

Generelle arbejdsopgaver

  • Skabe og opretholde et positivt og støttende miljø for borgerne 
  • Planlægge og gennemføre pædagogiske aktiviteter og daglige rutiner 
  • Samarbejde med kollegaer, pårørende, myndighed og andre eksterne samarbejdspartnere. 
  • Erfaring i at arbejde anerkendende, relationsorienteret og med håndtering af etiske dilemmaer i forskellige perspektiver 
  • Dokumentere og evaluere på borgernes indsats og delmål i vores dokumentationssystem Nexus. 
    Mødestabil og pålidelig 
  • Og vigtigst af alt: At du er omsorgsfuld og empatisk og vil arbejde for borgernes selvbestemmelse og inddragelse omkring deres hverdag 

     

Kendskab til følgende vil være en fordel: 

  • Office pakken og programmet Nexus 
  • Kendskab til pædagogiske metoder og tilgange til mennesker med særlige behov 
  • Bidrage til et godt arbejdsfællesskab med vores dygtige sundhedsfaglige medarbejdere  
  • Erfaring for dokumentation  
  • En vis fornemmelse for medicinhåndtering (Men oplæring vil finde sted)
  • Kørekort  

 

Vi tilbyder: 

  • Et spændende og meningsfuldt arbejdsmiljø, hvor du hver dag kan gøre en forskel i borgernes liv og bidrage til deres trivsel og udvikling
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling gennem løbende kurser, efteruddannelse og supervision. Vi investerer i vores medarbejderes kompetencer og sikrer, at du har de nødvendige redskaber til at udføre dit arbejde på bedste vis
  • Et godt og støttende kollegialt fællesskab, hvor vi værdsætter samarbejde, åbenhed og respekt. Vi tror på vigtigheden af at skabe en positiv og inkluderende arbejdskultur, hvor alle kan trives og udvikle sig. Vi har engagerede medarbejdere og ledere
  • Hvis du brænder for denne målgruppe og gerne vil blive en del af vores dedikerede team, vil vi meget gerne høre fra dig! 
  • Søbæk Have ligger naturskønt tæt på Skarresø i Jyderup. Vi er et stort socialpædagogisk bosted med 52 borgere og ca. 150 medarbejdere
  • Vi er organiseret i kerneområdet SIOU og vores kerneopgave er at skabe forudsætninger for, at udsatte voksne kan leve et meningsfuldt liv med udvikling, fællesskaber og udfoldelsesmuligheder og med mest muligt ansvar for og medbestemmelse over eget liv

 

Løn og ansættelsesvilkår: 

Der er tale om flere stillinger. 

Arbejdstiden vil være skiftende, ofte 8 timers tjenester i tidsrummet fra 07.00 til 23.00, fordelt på alle ugens dage. 

Løn og ansættelsesforhold i.h.t. forhandlingsberettiget organisation. 

Du ansøger elektronisk via link og vedlægger ansøgning, CV. uddannelsesbevis og eventuelle anbefalinger. 

Der indhentes offentlig straffeattest. 


Ansøgningsfrist: 19.11.2023 


Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Søbæksvej 30, 4450 Jyderup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922095

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet