Vi opnormerer og søger en fast økonomisk konsulent OG et barselsvikariat til Socialtilsyn Øst

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Socialtilsyn Øst har fået en række nye spændende opgaver på økonomiområdet herunder et mere intensivt økonomisk tilsyn. Det er vi i fuld gang med at omsætte og implementere og derfor søger vi nye kolleger, der har lyst til at blive en del af vores økonomiteam, som i dag består af fem kolleger.

Socialtilsyn Øst er en del af Holbæk Kommune. Vi godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private som offentlige tilbud og plejefamilier inden for det specialiserede socialområde. Vi fører tilsyn med ca. 360 tilbud og ca. 1000 plejefamilier.

Vi er ca. 60 ansatte herunder 17 i staben, hvor stillingen er placeret. Vi har hovedkontor i Jyderup og en filial i Nykøbing Falster. Stillingerne er fysisk placeret på vores hovedkontor i Jyderup.

I Socialtilsyn Øst vil du arbejde sammen med forskellige faggrupper som socialrådgivere, pædagoger, jurister og administrativt uddannede. I hverdagen understøtter og hjælper vi hinanden og det tværfaglige samarbejde bidrager til en høj kvalitet i vores tilsynsarbejde.

Du kan både være erfaren og kende konkret til nedenstående opgaver eller være nyuddannet. Vi leder efter den rigtige kollega, så du behøver ikke at kunne det hele i forvejen.

Socialtilsynet varetager opgaver jf. lov om Socialtilsyn, og derudover har vi en række interne og eksterne vejledningsopgaver. Sammen med teamet bliver du bl.a. ansvarlig for:

  • Løbende økonomisk tilsyn med sociale tilbud, herunder godkendelse af budgetter, gennemgang af regnskaber/årsrapporter
  • Ad hoc vejledning af socialfaglige medarbejdere og ledelse ift. økonomiske spørgsmål
  • Vejledning af sociale tilbud og kommuner/region vedr. økonomi
  • Deltagelse i nationale netværk og arbejdsgrupper

Vi lægger vægt på at du

  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund. Kandidat eller bachelor i økonomi som fx cand.merc., HA Almen, HD Regnskab og Økonomistyring eller tilsvarende 
  • Har erfaring med eller interesse for økonomi herunder regnskab/budget på socialområdet. Nyuddannede er også meget velkomne til at ansøge stillingen
  • Har gode analytiske evner og talforståelse
  • Arbejder struktureret, selvstændigt og målrettet med stillede opgaver
  • Ønsker at være en del af en organisation, hvor vi tager medansvar for fælles praksis
  • Er fagligt ambitiøs og har gode samarbejdsevner
  • Prioriterer dialog og er en god formidler både mundtligt og skriftligt

Vi tilbyder som arbejdsplads
Som arbejdsplads kan vi tilbyde dig muligheden for at være en del af et spændende fagligt miljø, hvor vi løbende har fokus på udvikling af praksis i samarbejde med de 4 øvrige Socialtilsyn og Social- og Boligstyrelsen. 

Vi lægger vægt på, at det er rart at være på arbejde. Du bliver derfor en del af et godt arbejdsfællesskab, som er kendetegnende ved højt til loftet, gode arbejdsbetingelser, en uformel tone og en kerneopgave, der giver mening. Fagligheden er høj og vi stiller høje faglige krav til hinanden.

Der er gode muligheder for ansvar og medbestemmelse i opgaveløsningen, og vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er plads til alle og en høj grad af selvtilrettelæggelse i arbejdsopgaverne. Der er flextid og gode muligheder for hjemmearbejdsdage med respekt for, den faglige sparring og tilgængelighed for organisationens kollegaer og ledelse. Vores kontor ligger lige over for Jyderup station. 

Vigtige datoer
Skriv i ansøgningen, hvilken stilling du søger. 

Ansøgere som inviteres til samtale, får besked senest den 9. november 2023. 

Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag den 14. november 2023 og fredag den 17. november 2023.

Tiltrædelse ønskes pr. 8. januar 2024.

Yderligere information
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte økonomisk konsulent Martin Haargaard på tlf. 7236 2383, økonomisk konsulent Sine Reitz på tlf. 7236 3013 eller afdelingsleder Anne Mette Markhus på tlf. 7236 2993.

Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Arbejdstid er i gennemsnit 37 timer ugentligt. Der er mulighed for ansættelse på nedsat tid.

Du kan læse mere om os på vores hjemmeside socialtilsynost.dk

Socialtilsyn Øst skal bidrage til at sikre kvalitet og udvikling i sociale tilbud og plejefamilier, så børn, unge og voksne understøttes i at udnytte deres potentiale, oplevelse af livskvalitet og mestring af eget liv.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Ansøgningsfrist

Søndag 5. november 2023.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Skarridsøgade 37, 4450 Jyderup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921296

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet