BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du uddannet Social og sundhedsassistent eller sygeplejerske?
Har du både noget på hjertet og sidder hjertet det rigtige sted?
Har du lyst til at gøre en forskel i livet for voksne med varigt nedsat fysisk og psykisk funktionsevne?
Så er dette job lige noget for dig!
Søbæk Have er et botilbud og aktivitetscenter for voksne udviklingshæmmede borgere under Servicelovens §85/ABL§105, §104 §107 og §108.
Vi ønsker at gøre det bedste for vores borgere på Søbæk Have, således at de trives, udvikler sig og oplever et meningsfyldt liv.
På Søbæk Have vil du som sundhedsmedarbejder arbejde tværfagligt med sygeplejerske, social og sundhedsassistenter og hjælpere, neuropædagog, socialpædagoger, pædagogiske assistenter og pædagog og omsorgsmedhjælpere.
Lige nu søger vi en medarbejder til hus 28
Her bor 7 borgere med forskellige former for funktionsnedsættelser, som alle har brug for en mellem til stor grad af støtte til alle dagens gøremål, samt en struktur som tilgodeser borgerens selvbestemmelse, sårbarhed, integritet og værdighed. Tre af borgerne er kørestolsbrugere. Alle bor i rummelige handicapvenlige lejligheder og med nem adgang til fælles opholdsrum.
Du bliver en del af et kontaktteam for 2-3 borgere, hvor du hjælper borgerne med både praktiske ting, men også kontakt til samarbejdspartnere f.eks. myndighed, værger, fysioterapeuter, diætister osv. Du står for kontakten til lægen, sørger for løbende opdatering af FSIII, medicindispensering, FMK-opdateringer mm.
Sammen med dine kollegaer i kontaktteam er du med til at dokumentere og evaluere på pædagogiske indsatsmål i vores dokumentationssystem Nexus.
Fagligt arbejder vi med udgangspunkt i metoden KRAP, som har et anerkendende og ressourcefokuseret afsæt.
hvor du er med til at planlægge og gennemføre daglige aktiviteter og rutiner
Kvalifikationer:
Som sundhedsmedarbejder på Søbæk have, vil du ligeledes blive medicinansvarlig i et team af dygtige (sundheds) faglige medarbejdere. Vi forventer at du qua din uddannelse og erfaring er kompetent indenfor sygdom og sygepleje (både fysisk og psykisk sygdom) sundhedsfremme, forebyggelse og rehabilitering, farmakologi og medicinhåndtering.
Specielt af dig forventer vi:
- at du er uddannet Social og Sundhedsassistent eller sygeplejerske med relevant erfaring indenfor området
- at du er bevidst om dine kompetencer og har en høj faglighed
- at du er i stand til at arbejde meget struktureret
- at du har et godt overblik
- at du evner at bevare roen på travle dage
- at du har kendskab til arbejdet med multihandicappede
- at du har fokus på udvikling, selv i det små.
- at du kan støtte og vejlede borgerne til et meningsfuldt liv
- at du forstår vigtigheden af relationsarbejde
- at du er tålmodig, nysgerrig og udforskende
Generelle arbejdsopgaver:
Bidrage til et godt arbejdsfællesskab med vores dygtige medarbejdere.
Mødestabil og pålidelig
Og vigtigst af alt:
At du er omsorgsfuld og empatisk og vil arbejde for borgernes med- og selvbestemmelse og inddragelse omkring deres hverdag.
Kendskab til følgende vil være en fordel:
Office pakken og programmet Nexus
Erfaring for dokumentation
Kørekort
Vi tilbyder:
Et spændende og meningsfuldt arbejdsmiljø, hvor du hver dag kan gøre en forskel i borgernes liv og bidrage til deres trivsel og udvikling
Mulighed for faglig og personlig udvikling gennem løbende kurser, efteruddannelse og supervision. Vi investerer i vores medarbejderes kompetencer og sikrer, at du har de nødvendige redskaber til at udføre dit arbejde på bedste vis
Et godt og støttende kollegialt fællesskab, hvor vi værdsætter samarbejde, åbenhed og respekt. Vi tror på vigtigheden af at skabe en positiv og inkluderende arbejdskultur, hvor alle kan trives og udvikle sig. Vi har engagerede medarbejdere og ledere.
Hvis du brænder for denne målgruppe og gerne vil blive en del af vores dedikerede team, vil vi meget gerne høre fra dig!
Søbæk Have ligger naturskønt tæt på Skarresø i Jyderup. Vi er et stort socialpædagogisk bosted med 50 borgere og ca. 140 medarbejdere.
Vi er organiseret i kerneområdet SIOU og vores kerneopgave er at skabe forudsætninger for, at udsatte voksne kan leve et meningsfuldt liv med udvikling, fællesskaber og udfoldelsesmuligheder og med mest muligt ansvar for og medbestemmelse over eget liv.
Løn og ansættelsesvilkår:
Der er tale om en fast stilling på 37 timer.
Arbejdstiden vil være skiftende, ofte 8 timers tjenester i tidsrummet fra 07.00 til 23.00, fordelt på alle ugens dage, samt hver anden weekend.
Løn og ansættelsesforhold i.h.t. forhandlingsberettiget organisation.
Du ansøger elektronisk via link og vedlægger ansøgning, CV. uddannelsesbevis og eventuelle anbefalinger.
Der indhentes offentlig straffeattest.
Løbende Samtaler.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Søbæksvej 30, 4450 Jyderup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091515